Alle onze betaalmogelijkheden verlopen via het veilig betaalplatform van Mollie. Dit platform garandeert naast onze veilige SSL verbinding dat betaling veilig zal verlopen.

We bieden de volgende betaalmogelijkheden aan via Mollie:

  • Bankoverdracht: Dit is een gewone bankoverschrijving. Dit kan een aantal dagen vertraging hebben waardoor de verzending later kan gebeuren.
  • Belfius Direct Net: Als je klant bent bij Belfius kan je via deze optie meteen via je bank betalen.
  • Kredietkaart: Betalen met je kredietkaart.
  • iDeal: Online betalen via je eigen bank. Dit is enkel voor Nederlandse klanten.
  • KBC/CBC betaalknop: Als je klant bent bij KBC kan je via deze knop meteen via KBC betalen.
  • Bancontact / Payconiq by Bancontact App: Online betalen via je eigen bank of met de Bancontact App.
  • SOFORT Banking: Online betalen via je eigen bank. Deze optie is voor Europese klanten.

Het kan gebeuren dat er iets fout loopt tijdens het betaalproces. Wat kan je zelf proberen?

  1. Probeer een andere betaalmethode.
  2. Probeer met een andere webbrowser of eventueel met een ander toestel.
  3. Je kan het later opnieuw proberen.
  4. Of neem contact op met de klantendienst.
We zijn met vakantie!

We zijn met vakantie!

Je kan je bestelling gewoon doorvoeren, de webshop blijft open. Verzendingen worden terug opgenomen vanaf 16 augustus.

Wens je op de hoogte gehouden te worden van onze acties?

Laat dan hier je naam en e-mailadres achter.

Mijn toestemmingen

Bedankt voor je inschrijving. We houden je zeker op de hoogte.

X