Algemene Informatie

Quali-Time biedt 7 op 7 klantenservice aan. Via e-mail zijn we dagelijks bereikbaar.
Je kan contact met ons opnemen op t.favache@quali-time.be

Heb je een vraag of klacht over je bestelling? Dan kun je altijd contact met ons opnemen zodat wij je klacht direct in behandeling kunnen nemen. 

Voor klachten kan je terecht op t.favache@quali-time.be

Levering

Al onze leveringen gebeuren via Bpost en PostNL.

Voor alle artikelen die verzonden worden:

  • België bedraagt de verzendingskost 6,5€
  • Nederland bedraagt de verzendingskost 9,90€
  • Luxemburg bedraagt de verzendingskost 9,99€

Wij streven ernaar om alle aangekochte artikels, in de mate van het mogelijke, zo snel mogelijk te verzenden, binnen de 3-7 werkdagen. Sommige artikels hebben een langere levertermijn. Dit staat telkens bij het artikel op de site vermeld. De levertermijn van een bestelling wordt bepaald door het artikel met de langste levertermijn. 

Wij verzenden dagelijks, behalve in het weekend. Levering aan huis is mogelijk in België, Nederland, Luxemburg. Bestellingen naar andere landen kunnen besproken worden, neem hiervoor even contact op via t.favache@quali-time.be.

Tevens kunnen de bestelde artikelen GRATIS afgehaald worden bij Quali-time, Lange Weversstraat 21, 2570 Duffel. De openingsuren zijn te bespreken via 0496/94.96.39 (graag per sms)

Wanneer een pakket niet geleverd kan worden omwille van een foutief opgegeven adres of wanneer een pakket niet binnen de bepaalde termijn werd afgehaald op het afhaalpunt, wordt het pakket automatisch teruggestuurd. Voor een tweede verzending worden er verzendkosten in rekening gebracht ongeacht de totale kost van de bestelling.

De verzendkosten worden bepaald door de prijzen die onze koeriersdiensten hanteren om een pakket naar het betreffende land te sturen. Zodra wij de betaling van de verzendkosten ontvangen hebben, sturen wij het pakket onmiddellijk terug op.

Zijn er nog andere problemen met de levering. Neem dan zeker contact op met onze klantenservice.

Betalen

Alle onze betaalmogelijkheden verlopen via het veilig betaalplatform van Mollie. Dit platform garandeert naast onze veilige SSL verbinding dat betaling veilig zal verlopen.

We bieden de volgende betaalmogelijkheden aan via Mollie:

  • Bankoverdracht: Dit is een gewone bankoverschrijving. Dit kan een aantal dagen vertraging hebben waardoor de verzending later kan gebeuren.
  • Belfius Direct Net: Als je klant bent bij Belfius kan je via deze optie meteen via je bank betalen.
  • Kredietkaart: Betalen met je kredietkaart.
  • iDeal: Online betalen via je eigen bank. Dit is enkel voor Nederlandse klanten.
  • KBC/CBC betaalknop: Als je klant bent bij KBC kan je via deze knop meteen via KBC betalen.
  • Bancontact / Payconiq by Bancontact App: Online betalen via je eigen bank of met de Bancontact App.
  • SOFORT Banking: Online betalen via je eigen bank. Deze optie is voor Europese klanten.

Het kan gebeuren dat er iets fout loopt tijdens het betaalproces. Wat kan je zelf proberen?

  1. Probeer een andere betaalmethode.
  2. Probeer met een andere webbrowser of eventueel met een ander toestel.
  3. Je kan het later opnieuw proberen.
  4. Of neem contact op met de klantendienst.

Tevredenheidsgarantie

Quali-Time biedt een tevredenheidsgarantie van 14 dagen. Indien je niet tevreden bent kan je de producten terugsturen door beroep te doen op het herroepingsrecht.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de Klant Quali-time, Lange Weversstraat 2, 2570 Duffel, t.favache@quali-time.be via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van zijn beslissing de overeenkomst te herroepen.

Om de herroepingstermijn na te leven moet de Klant zijn mededeling betreffende zijn uitoefening van het herroepingsrecht verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

De Klant moet de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop hij zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen aan Quali-time heeft meegedeeld, terugzenden of overhandigen aan Quali-time, Lange Weversstraat 21, 2570 Duffel. De Klant is op tijd als hij de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 kalenderdagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant.

Indien het teruggestuurde product of de originele verpakking waarin het product verkocht wordt op één of andere manier in waarde verminderd is, behoudt Quali-time zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. De klant is ook verantwoordelijk om het te retourneren product in een veilige en stevige verpakking naar ons terug te sturen. Voor beschadigingen die opgelopen zijn tijdens het proces van de retourzending wordt de verzender verantwoordelijk geacht.

De Klant heeft het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag waarop de Klant of een door de Klant aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de laatste zending of het laatste onderdeel fysiek in bezit krijgt.

Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

Indien de Klant de overeenkomst herroept, zal Quali-time alle tot op dat moment van de Klant ontvangen betalingen, exclusief de kost voor de standaard leveringskosten, aan de Klant terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat Quali-time op de hoogte is gesteld van de beslissing van de Klant om de overeenkomst te herroepen. Bij verkoopovereenkomsten kan Quali-time wachten met de terugbetaling totdat hij alle goederen heeft teruggekregen, of totdat de Klant heeft aangetoond dat hij de goederen heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze van de Klant worden niet terugbetaald.

Privacy & Veiligheid

De algemene voorwaarden van Opruimgroep.be en Quali-time.be kan je bekijken door hier te klikken.

Opruimgroep.be en Quali-time.be garanderen dat uw ingevoerde gegevens veilig zullen bewaard worden. Voor meer informatie over ons privacy beleid, klik hier.

Opruimgroep.be en Quali-time.be maken gebruik van cookies om jou de beste surfervaring te bezorgen. Voor meer informatie over cookies, klik hier.

Contact & Bedrijfsgegevens

Quali-time, Favache Tina
Lange Weversstraat 21
2570 Duffel

Ondernemingsnummer: 0650.806.949
Btw-identificatienummer België: BE 0650.806.949

IBAN rekeningnummer: BE58 7350 4249 5179 
BIC: KREDBEBB

Algemeen e-mailadres: t.favache@quali-time.be
Telefoonnummer: +32 (0)496/94.96.39

Quali-Time
t.a.v. Tina Favache
Lange Weversstraat 21,
2570 Duffel

Indien je een product retour wil aanmelden gelieve eerst contact op te nemen met de klantenservice.